ترنيمة صعب عليا بوربوينت 2017

ترنيمة صعب عليا بوربوينت 2017







كلمات ترنيمة صعب على اشوف الدم

(صعب عليا اشوف الدم بينزل منك)
(صعب عليا تقرب منى وابعد عنك)
+صعب عليا دمعه في عينى .......تحاول تنزل ومتنزلش
صعب عليا اتوه في الزحمه ........واحاول ارجع ومارجعش
(صعب عليا اشوف الدم بينزل منك)(منك)
(صعب عليا تقرب منى وابعد عنك)(عنك)
+ليه القلب اتملا بالقسوه........وليه ليسوع انا متكلمش
ليه ما اطلبشي ايديه الحلوه ......وليه انا خايف ومبقدرش
(صعب عليا اشوف الدم بينزل منك)
(صعب عليا تقرب مني وابعد عنك)
+ليه يملكنى ابليس وياخدنى.........لطريق شر نهايته مرار
ليه ليسوع انا ما ارجعشي......... وليه خطايا تصير اسرار
(صعب عليا اشوف الدم بينزل منك)
(صعب عليا تقرب مني وابعد عنك)
بس انا جايلك ايوا انا جايلك......مهما الغربه تزيد وتطول 
وارجع ليك يايسوع من تاني........وعلي ذنوبي ليك راح اقول

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018