ترانيم تبداء بحرف ” أ “

ترانيم تبداء بحرف ” أ “

آتي إليك

آتي اليك يا يسوعي

آتيك محملاً

آدم آدم

أبارك

أبانا الذي فـي السموات – جديدة

أبصالية النور

أبي ضللت

أتهلل يوم تناديني

أحبك معنى كل وجود

أخطأت إليك

أدنو إليك

أرفع قرابيني

أسبحك لأنك خلقتني

أعبدك

أعظم اله واعجب اله

أعظمك يا إلهي الملك

أعظمك يا رب

أغسل يدي

أفرح بيك وانشد بالعود

أفرحنا بيك طول الطريق

أقدم وإليك أقدم

أنا الرب أنا الرب

أنا ساكن في حصون الصخر

أنا ما أقدرش أتحمل

أنا مطمن وياه

أول من قام

أيها الفخارى

أيها النور الذي أشرق مختصرة

أيها النور الذي أشرق

أيوب-لك الحمد

إبصالية الصورة مختصرة2

إبصالية الصورة مختصرة

إبصالية الصورة

إحتملني

إحمدوا الربَّ لأنه صالح – لإن رحمته إلى الأبد

إديني أمانة ليك

إغسلني ربي

إن سمعت سمعاً

إن ضليت عن الطريق

إن لم تكن

إنت اللحن

إنت مش للذكريات

إنت هدف اهداف العمر

إنهض قوم

إني لرافع عيناي

إيه في الدنيا يفرح?

اثق يا سيدي

احفظني في رضاك

احلى ما في حياتي

احنا الشعب اللي انت فديته

ارحمني مز 51

ارفعني الأن نحوك

اروي الأعماق المشتاقة

استيقظي

اسف لأني ما قلتش لأ

اسمك يتغني

اش 14

اطلق شعبي مختصرة

اطلق شعبي

افرحوا بالرب دوما

اكرس نفسي

التعظمة مختصرة

التعظمة

الجالس (اتي في البشر)

الحب اللي عمره

الحمل المذبوح

الحي القيوم

الخادم الامين

الخطية وبصمة

الرب راعيَّ -مز 23

الرب قد ملك

الرب هو الله

الروح والأفراح

الساكن فى ستر العلى

السنين بتمر تجري

الطلبة (الغرغوري)

العالم عطاياه

القلب فقلبك

المؤمن المسيحي هو اللابس ال هللويا

المؤمن مولود فرايحي

المجد لك مختصرة

المجد لك

المسيح مولود

المعصرة

اله الأمانة

الي اقصي الدنيا

اليوم الأول

انا انا للرب

انا جاى لك انا راجع

انا جاي ومسنود

انا جايلك قلبي ذليل

انا حي بيك

انا محتاج لمسة روحك

انا مطمن وانا وياه

انت اغلي ما في حياتي

انت الأسد الخارج

انت تحطم القيود

انت جوه القلب

انت قائدنا يسوع البار

انت لي المن

انت لي المن

انت هو بالحقيقة

انتظرك

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018