كلمات ترنيمة لو نفسك تعبت وانهارت

كلمات ترنيمة لو نفسك تعبت وانهارت

1- لو نفسك تعبت وانهارت واتقلبت كل العمدان فيه 
فكرة عن قلبك تاهت أنا ربك لي السلطان
 أنا ع العرش وإيدي قديرة مهما بيحصل 
مهما إن كان كل صعابك عندي يسيره استناني بكل إيمان

القرار- هاضمن راحتك طول أيامك شبعك بي 
وعندي خلاص مهما الواقع بأن قدامك اعلن ثقتك في أساس

2- مش هانسى لك كل صلاتك أنا شفت دموعك في عينيك
 أناتك وصلت وآهاتك أنا حاسس بالضغط عليك 
أنا عارف إيه اللي على أكتافك أنا حاسب حملك مظبوط 
وهاجهز منفذ قدامك ارمي علي كل ضغوط

3- وف ضيقتك دايمًا باتضايق وف حزنك أنا بيك دريان
 بس في حبي هافك وأبارك وهانجي كل الأيام زي ما ابن أبوه بيشيله طول السكة
 لو تعبان إنت في حضني يا ابني مكانك وف قلبي رحمة وإحسان



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018