كلمات ترنيمة انا مقدرش اتحمل حياه وانا مش في رضاك

كلمات انا مقدرش اتحمل حياه وانا مش في رضاك


انا مقدرش اتحمل حياه وانا مش في رضاك
دي الدنيا وما فيها لا تساوي لحظه معاك
ويادوب اتوب وروحي تحن اليك
اطيب في طيب واتحرك نواحيه
والفرحه تخليني ادوب واتجمع تاني فيك

انا مقدرش اكمل من غير وعد وايد
تسندني اعبر بيها وتجبني وانا بعيد
ويادوب اتوب وروحي تحن اليك
اطيب في طيب واتحرك نواحيه.
والفرحه تخليني ادوب واتجمع تاني ليك

انا مقدرش اطول في الغربه وانا في دار
اتغرب وانا فيها عن وجه الانوار
ويادوب اتوب وروحي تحن اليك
اطيب في طيب واتحرك نواحيه
والفرحه تخليني ادوب واتجمع تاني ليك

انا مقدرش احول عيني عن طرف اديك
انا عبدك خدامك واقبل قدميك
ويادوب اتوب وروحي تحن اليك
اطيب في طيب واتحرك نواحيه
والفرحه تخليني ادوب واتجمع تاني ليك

انا مقدرش اغفل في رحله ظهر معاك.
عيني بمجدك فيها بفتحها علي ضياك
ويادوب اتوب وروحي تحن اليك
اطيب في طيب واتحرك نواحيه
والفرحه تخليني ادوب واتجمع تاني ليك


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018