ترنيمة احساس ام كورال ملاك الذبيحه l اسبوع الالام2017




ترنيمة احساس ام كورال ملاك الذبيحه l اسبوع الالام2017




ترنيمة احساس ام كورال ملاك الذبيحه

حكاية أم مكتوبة بدم ليها تئن كل القلوبحكاية حكم ظلم في ظلم جعلوا البريء مدان مصلوب من بين إيديَّ 00 من جوه حضني قسيوا عليَّ وخدوك يا ابنيطعنوك بحربة غرست في قلبي جلدوك والجلدة قسمت لي ظهري كل دمعة من دموعك نازلة تكوي قلبي عليكوالآه خارجة من بين ضلوعك تحكي قسوة صالبيك كل البشر بموتك فرحان وأنا إللي قلبي ناره بركانرحت ليه وسبتني وحيدة غرقانة بتقتلني الأحزان إحساسي بيك 00 إحساس أم أم لكن مش أي أمكل أم ضناها في حضنهامين يحس بيَّ 00 ومين يهتم كنت النور إللي بيه بشوف وفي كلامي أنت الحروفكنت أنت أبويا 00 وكنت ابني في الدنيا إيه بعدك فاضل لي ياريتهم كانوا خدوني بدالك يا ابني وعذبونيولا إني أشوف دمعة واحدة أفديك بروحي ولو يصلبوني كان نفسي يا ابني أضمك وتحس الحنان في حضن امكيا ريتني أشيل الحمل عنك ودمي ينزف بدال دمك

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018