شرائط مارجرجس المرنمة مارى رومانى الاقصرية

المرنمة مارى رومانى الاقصرية


شريط ( بطل وشجيع )










الترانيم


السنة دى


انا زى مريض البركة


بطل وشجيع


شعبك يعلن بيك


كلمة فى قلبى


يا حمام طير


يلا يا شعب المسيح








شريط ( فارس وحارس )







الترانيم


انا عايزك انت وانا جايلك فالرزيقات


اية يا بطل كل دة


ج ر ج س


فى بطل اسمة جرجس


مجنون بحبك يا رومانى


مين انت يا امير


يا امير الشهداء قلبى بيحبك مأسور










شريط ( مارجرجس وحكاية بنت السلطان )










الترانيم


ابدى باسم اللة ربى


جرجس يا رومانى جهادك


جرجس يا رومانى يا بطل


فى مديحك يا رومانى


مارجرجس يا مارجرجس


من شعرى شدونى









مجموعة ترانيم للمرنمة مارى رومانى الاقصرية








الترانيم






( كل حياتى ) مع مايكل لبيب





( كنت عايشة فالخطية )





( لو تعود )



فيديو ترنيمة ( لو تعود )





( هاتحمل )



فيديو ترنيمة ( هاتحمل )


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018