كلمات ترنيمة اشكيلك واقولك انا تعبان سركيس دياربى الجديدة 2018


ترنيمة سركيس دياربى الجديدة 2018 




كلمات ترنيمة ربى انت سلامى 

شكيلك وأقولك أنا تعبان أشكيلك وأقولك أنا تعبان 
واحكي لمين غيرك ما ليّا في حد أمان 
ربي إنت سلامي أماني إطمئناني ضماني إنت ضماني عالم للشّر جيعان
إفتكرتهم معايا بسعدي وبشقايا أتاري الكل ليه غاية بينسوا عشرة زمان 
لكن إنت ما تنسى لو حتى إحنا مننسى ملجأ لينا ومرسى يسوعي يا حنّان
كلهم كانوا جنبي واقرب مني لقلبي من أول ريح يا ربي قناعهم وِقِع وبان 
وسط مشاكلي وسهدي والناس والناس كلها ضّدي
 ما سبتينيش لوحدي يسوعي يا حنّان
غلطان رُحت لغيرك وانت مغَرقني خيرك من دلوقتي جاييلك على ماضّيَ ندمان 
العالم ما يعنيني ولا مالو بيغنيني إنت اللي تكفيني أنا ولك عطشان
أشكيلك وأقولك أنا تعبان واحكي لمين غيرك ما ليّا في حد أمان 
ربي إنت سلامي أماني إطمئناني ضماني إنت ضماني عالم للشر جيعان

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018