كلمات ترنيمة من غيرك صعبة

كلمات ترنيمة من غيرك صعبة


اداء صوتي : سامية عبد المسيح
كلمات حنا اسحق
الحان وتوزيع موسيقي: الفنان ماجد موسي
صولو عود: ماجد موسي
هندسة صوتية ومكساج: م/ ميشيل عبد الملك

مونتاج: بيشوي عادل




كلمات ترنيمة من غيرك صعبة

سبت الدنيا بحالها وجيتلك 
جايز متاخر مش عارف 
قلبك رق لما بكيتلك 
صعب تشوفنى حزين او خايف 

+وياريت ما بعدت من الاول 
ولا خليت البعد يطول 
بمراحمك تسامحنى الاول 
قبل ما حتى ما اقول اسف

+ما مفيش حد شافنى والا
حس وقالى انى انا متغير 
كانت باينه ظروفى عليا 
كل اللى يشوفنى بيتحير 

+تايه ناسى منين السكة 
مش مرسوم على وشى الضحكة 
مخنوق مش متحمل شكه 
وكانى انا طفل صغير 

+فى بعدك ضاقت واسودت 
كل الدنيا فى عينى اكيد 
ياما ايدين انا ليا اتمدت 
ومخلتنيش ابقى سعيد

+الروح محتاجه وناقصاك 
مابتفرحش الا بوصاياك
واللى يفكر يوم يعصاك 
يبقى بيرمى نفسه بعيد

+اتعودت اعيشها ف قربك 
هخلصلك مش هخون تانى حبك 
وحدى  باعيشها كأنى فى غربه 

+يا معودنى على الافراح 
ياللى فى قربك انا برتاح 
ياطبيب بيشيل اى جراح 
تاه واحتارو فيها أطبا 




تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018