كلمات وبوربوينت ترنيمة بيحبني - ألبوم محبوبين - الحياة الأفضل2018

ترنيمة بيحبني - ألبوم محبوبين - الحياة الأفضل






(بيحبني مش لأنى انا حبيته )2 (هو اللي بدا بالحب قبل ما جيته )2
+(ولأنى خاطئ وعبد رفضته وعاديته وللجحيم انا ماشي وعمرى ما ناديته)2
حوطني بالحب واشرق في قلبي النور خبط على بابي فتحت له ملاني سرور
هو اللي بدا بالحب قبل ما جيته
(بحبني مش لأنى انا حبيته )2 (هو اللي بدا بالحب قبل ما جيته )2
+(يا بهجتي باللي دعاني وانا لبيته وقاللى انت ابنى الغالي اللي حبيته)2
في الارض هداية وفى السما انا عندي ميراث
 وكل ما لي صار ملكك ما انت ابنى خلاص
هو اللي بدا بالحب قبل ما جيته
(بحبني مش لأنى انا حبيته )2 (هو اللي بدا بالحب قبل ما جيته )2




 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018