ترنيمة حفاظا ع اللى باقى فريق المس ايدينا فيديو وكلمات

Hefazan Ally Baky Elmes Edena Band 

 حفاظا ع اللى باقى فريق المس ايدينا






حفاظا ع اللى باقى

حفاظا ع اللي باقي من الحاجات الحلوة فيا 
وع الحب اللي عاش بينك وبيني سنين كتير
انا جي يارب حالا اوعدك من تاني بيا
انا عايز ارجع اقدر اشوف ف نفسي امل وخير

وعشان مايضيعش مني حاجة اكتر م اللي ضاع
وعشان الجاي ف عمري اهم من كل اللي عدى
ولاني يارب عارف ان في فراقك ضياع
كان جايلي يوم وهارجعلك واهو اليوم جه النهارده

مع اني مش مصدق حالتي دي وفيه شبه صدمة
ولا عارف حتي اجمع شكل اخر يوم معاك
انا فقت لقيتني خسران من حياتي حاجات مهمة
فجريت وانا بابكي م الخوف كل همي كان لقاك

وعشان عمر اللي بينا ما كان قليل او بسيط
فحياتي بحلها وقفت لما مابقيتش انت جنبي
متعود طول حياتي ان انت ليك جوايا بيت
وبقيت مهجور وفاضي وانت مش ساكن في قلبي

انا راجع تاني للوضع الطبيعي اللي يناسبني
خروجي عن حدود القرب منك كان مخاطرة
وحشني اقول ابويا وحشني اسمع كلمة ابني
انا كل حاجة حلوة ضايعة مني بقالها فترة

وعرفت من غيرك حاجات انا ماكنتش عارفها
وشفت وش تاني للحياة من غير يسوع
والحاجات اللي ف وجودك جنبي انا ماكنتش شايفها

كت كافية جدا اني اجي واختار الرجوع


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018