بوربوينت ترنيمة عارفني وعارف إني ابنك الغالي عليك

بوربوينت ترنيمة عارفني وعارف إني ابنك الغالي عليك


عارفني وعارف إني ابنك الغالي عليك
وقت أنيني تسمعني من غير حتى ما أهمس ليك
وبتجيني تلاقيني لوحدي أنا مرمي وسط الشوك
تمد إيديك وتشفيني وتقول لي كتافي هايحملوك
عارفني وعارف إني رغم جحودي أنا غالي عليك
عارفني وعارف إني مهما بعدت أنا هارجع ليك
2- عارفني وعارف إني قلبك إنت كبير وطيب
وقت دموعي وألامي يا يسوعي مين غيرك يطيب
وبتجيني تلاقيني مجروح ومرمي في الطريق
تمد إيديك وتشفيني بالحب يا أغلى رفيق
عارفني وعارف إني لما في يوم أملي يضيع
مالقاش غيرك يا ضامنني إنت يا أوفى صديق
ترنيمة للمرنمة هايدى منتصر 


صور بوربوينت ترنيمة عارفني وعارف إني




















تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كلمات ترنيمة انا مشتاق تغير فيا "فريق قلب داود"

ترانيم بوربوينت بحرف أ

ترنيمة واخدينك علي فين كلمات وبوربوينت2018